08.02.2010 12:39   |    http://www.simya.com.ua PR:0
NoImage

Вчені встановили, що вміст кремнію в біологічно засвоюваній формі в пиві настільки великий, що його вживання в помірних кількостях може бути сприятливим для здоров'я кісток.
 Відповідне дослідження публікує сьогодні журнал Journal of the Science of Food and Agriculture.
 
 Співробітники Каліфорнійського університету в Девісі провели аналіз вмісту кремнію в різних сортах пива, в результаті чого встановили, що найбільша кількість цієї речовини, близько 56 міліграм на літр, міститься в сортах, приготованих з використанням ячменю і хмелю, тоді як безалкогольні сорти пива найменш збагачені кремнієм .
 
 При цьому автори дослідження відзначають, що більша частка кремнію в пиві міститься у формі розчинної кремнієвої кислоти Н2SiO4, яка легко засвоюється організмом.
 
 Згідно з даними медичних досліджень, кремній важливий для розвитку кісткової системи організму і формування сполучних тканин. Автори дослідження вважають, що помірне вживання пива може навіть сприяти лікуванню остеопорозу - захворювання, при якому кістки мають малу масу і високу крихкість.
 
 Нагадаємо, в серпні минулого року іспанські вчені провели дослідження серед 1700 жінок, встановивши, що у тих, хто регулярно вживає алкоголь, кістки більш щільні, ніж у непитущих. Причиною цього вчені назвали не кремній, а фітоестрогени, зазначивши також, що зловживання пивом на здоров'ї кісток позначається негативно.
 
 За матерiалами: РІА Новости, korrespondent.net
   
 

Додати відгук

Опубліковано не буде.
  • Адреси web-сторінок та e-mail адреси перетворюються на лінки автоматично.
  • Стрічки та абзаци розбиваються автоматично.
  • Проблеми з HTML тегами фільтруються автоматично.

Більше інформації про опції форматування.

CAPTCHA
Перевірка проти автоматичного наповнення
Copy the characters (respecting upper/lower case) from the image.
Завантаження новин ...

Що зараз читають