1

БУДЕШ ПЛАТИТИ ЗА ПОСЛУГИ КОМУНАЛЬНІ, НАВІТЬ ЯКЩО ПОСЛУГИ ЦІ – ВІРТУАЛЬНІ

14.05.2008 17:21   |    Переглядів: 14   |    http://www.viche.lutsk.ua
Myjuk

Бог дав людям любов і дружбу,  а чорт – комунальну службу?

Кілька років тому залишився без роботи лучанин Сергій Климович. З тих пір чоловік і перебував на обліку у міському центрі зайнятості. Але доки підбирав собі більш-менш пристойне місце праці, то частенько бував у своїх батьків на Горохівщині. У міській квартирі, котру Сергій Володимирович, як і чимало інших лучан, приватизував майже десять років тому, постійно проживають лише його дружина та діти.
Аби не платити луцьким комунальним підприємствам за деякі, подекуди просто-таки віртуальні послуги, Сергій вирішив обладнати своє помешкання приладами обліку та встановити індивідуальну систему опалення. Необхідний дозвіл на виготовлення технічної документації та монтаж такої системи він отримав, як і годиться, на комунальному підприємстві „Луцьктепло". Згодом встановив котел, у якому підігрівається вода для системи опалення та інших побутових потреб.
Попередив він про таку реконструкцію і підприємство „Луцьктепло", якому в окремій заяві написав про те, що більше не користується їхніми послугами. Та у відповідь комунальна установа не написала ні слова.
...А  трохи  більше ніж через рік луцькі тепловики раптом заявили, що заплатити Климовичу все ж доведеться. І, звісно, за усі послуги теплопостачання, оскільки через його помешкання, що розташоване на п'ятому поверсі дев'ятиповерхового будинку, прокладено їхню трубу, якою надходить тепло споживачам, котрі живуть вище.
– Давайте ізолюємо ту трубу, щоб я зовсім не користувався сторонньою тепловою енергією, – запропонував Сергій.
І чоловік за власний рахунок узявся монтувати таку ізоляцію. Однак...
Комунальне підприємство „Луцьктепло" вперто продовжувало нараховувати плату за начебто надані послуги квартиронаймачу Климовичу. 
– Та я ж не квартиронаймач, а власник помешкання, яке приватизував кілька років тому, – обурювався Сергій Володимирович.
Та дарма. Хіба це так важливо для комунальників? Адже вони, принаймні два роки тому, були єдиними у місті постачальниками тепла, тому і нараховували таку плату усім... Без розбору... І дотепер абсолютно байдуже, що деякі лучани кілька років поспіль зовсім не отримували їхнього тепла і гарячої води.
Постфактум нараховані суми луцькі комунальники передали у міський обчислювальний центр, який пізніше надіслав цю інформацію до суду. Далі – справа техніки. Адже  представники феміди своїми рішеннями підтвердили обов'язковість таких платежів, і тепер до справи візьмуться судові виконавці, котрі і стягнуть все до копійки.
І ніхто не буде розбиратися у тому, що насправді ніякої послуги не було.
Коли ж захочете спростувати усталений порядок і довести, що не отримували ні тепла, ні інших послуг, то саме вам, як кажуть, і прапор у руки. Бо мало того, що вам постійно доведеться звертатися із відповідними скаргами, у яких би містилося прохання зафіксувати факти неотримання послуг, то треба буде, щоб ці факти підтвердила ще й спеціальна комісія. Та свідки. А для цього навіть варто залишити власну роботу, оскільки поєднувати фіксацію таких фактів і місце праці вам стане просто незручно...
Тож позбутися віртуальних платежів можна тільки одним способом – довести і належним чином зафіксувати те, що у вашому помешканні були ледве теплими батареї опалення, а із кранів замість гарячої води текла холодна. Для цього, повторюся, необхідно ще й викликати представників комунального підприємства. Наприклад посеред ночі чи рано-вранці...
Необхідно фіксувати факти надання неякісних послуг і працівниками ЖКП. Оскільки без такої фіксації вам ніколи  не довести того, що у під'їзді три тижні ніхто не прибирав. Не кажучи про те, що кілька років поспіль той ніхто не торкався і горищ та підвалів. Але гроші за послуги вас змусять заплатити обов'язково.
Як відомо, підприємство „Луцькводоканал" займається постачанням води та водовідведенням. І постачає свій продукт до багатоповерхових будинків. Однак гроші справляє з кожного конкретного мешканця дому, не враховуючи того, що насправді воду у квартири подають житлово-комунальні підприємства. Ото й виходить, що за наявність води у кранах відповідає ЖКП, яке обслуговує вентилі, встановлені у будинках. І що це змінює? Як що? ЖКП і собі справляє плату за водопостачання та водовідведення. Подякуйте, що лише ЖКП. Адже що було б, якби до безкінечності ділили водопостачальну трубу і кожному вручали по шматку для обслуговування?
А водоканалівці ходять з квартири у квартиру і просять, щоб заплатили їм за воду. І це тоді, коли їхній продукт насправді отримують житлово-комунальні підприємства, які контролюють внутрішньобудинкові вентилі. Якщо жеківці взялися допомагати їм у наданні послуг із водопостачання та водовідведення у кожному будинку, чому за це мають платити споживачі? Адже ми зовсім нічого не маємо проти того, аби воду у наші квартири подавав „Луцькводоканал", без будь-яких посередників.
Незаконно, м'яко кажучи,  справляють з нас плату і за утримання аварійної служби у луцьких ЖКП. Чому незаконно? Бо у відповідній постанові Кабінету Міністрів України немає і згадки про таку послугу. Немає? То хай собі і не буде.  Оскільки жеківським аварійним службам чимось треба платити заробітну плату?
В цілому ж гроші за послуги житлово-комунальних підприємств нараховують навіть незалежно від того, чи укладений із споживачем договір. І мотивують це теж дуже просто. Мовляв ви ж не відмовилися від цих послуг письмово, у спеціальній заяві, тому ми вас і обслуговуємо. Уявіть собі, що ви не хочете купувати продуктів харчування у певному торговельному закладі. То що? Повинні теж написати подібну заяву? Інакше вам нарахують плату за начебто спожиту денну норму харчів?
Богу дякувати, поки що до такого не додумалися. Отож зловживають своїм монополістичним становищем виключно комунальні підприємства міста. Зловживають, а тому попри все не допускають встановлення автономних систем опалення. До речі не радіють вони і створенню приватних ЖЕКів та товариств співвласників багатоповерхівок, яким час від часу теж запихають палки у колеса. Чи не так?


Myjuk

Додати відгук

Опубліковано не буде.
  • Адреси web-сторінок та e-mail адреси перетворюються на лінки автоматично.
  • Стрічки та абзаци розбиваються автоматично.
  • Проблеми з HTML тегами фільтруються автоматично.

Більше інформації про опції форматування.

CAPTCHA
Перевірка проти автоматичного наповнення
Copy the characters (respecting upper/lower case) from the image.

Що зараз читають