
Через те, що подібні історії передаються перш за все з вуст у вуста, в банк приходить все менше клієнтів, в той час, як топ-менеджмент не завжди знає, як працюють усі регіональні відділення. Історія, яка трапилася з ПриватБанком мала місце у 2007 році.
Сподіваємось, що надалі культура обслуговування та рівень прозорості в роботі з клієнтами буде головною метою вітчизняних банків.
Керівники ПриватБанку називають однією з головних його переваг стовідсотково вітчизняний капітал. Однак в українських реаліях відсутність іноземного власника - дуже неоднозначна риса. Найчіткіше можна відчути різницю, відвідавши найближчі відділення банків і поспілкувавшись з робітниками, порівнявши стандарти сервісу та обслуговування залежно від власника банку. Як то кажуть - без коментарів.
Репутація ПриватБанку завжди була заплямованою. Всім відомі хитрощі, за допомогою яких він приваблював клієнтів на початку своєї історії. Тоді в Дніпропетровській області видавалися іпотечні кредити за низькою відсотковою ставкою. У договорах, які, зазвичай, клієнти ретельно не вичитують, була прописана якась безглузда умова позики. І, якщо клієнт (не знаючи про цю умову) її не виконував, банк забирав майно за невиконання умов договору.
Тоді подібні хитрощі можна було пояснити бажанням якнайшвидше захопити ринок. Але ситуація, яка склалася в одному з регіональних міських відділень ПриватБанку останнім часом, просто нечувана. Звісно, за умови, що фінансова установа дбає про свою репутацію.
У банківських колах давно глузують зі стратегії ПриватБанку роздавати кредитні картки усім бажаючим, як мобільні оператори роздають під час акцій стартові пакети. Кожен клієнт банку, в середньому, є власником трьох пластикових карток.
Цього разу жертвами хитрощів стали лікарі, які звернулися до банку з метою оформлення зарплатної картки. У відділенні банку повідомили, що завести її можна тільки за умови відкриття депозитного рахунку.
Після того, як клієнтам була розрекламована депозитна програма "Копілочка", вони погодилися з умовами банку та відкрили депозитні рахунки на 600 грн. строком на один рік.
По закінченню терміну дії договору клієнти звернулися до банку з проханням повернути кошти. У результаті вони отримали по 560 грн. з поясненням, що частина коштів пішла на обов'язкові витрати із відкриття рахунку та зберігання коштів. Про відсотки мова взагалі не йшла. Реальні мотиви банку залишаються невідомими.
Згідно з законом, з депозитних вкладів банк зобов'язаний повернути громадянам суму не меншу, ніж була первинно внесена на рахунок. Проте у цьому випадку клієнти не змогли звернутися до суду, адже перед тим, як виплатити кошти, банк попросив повернути копії договорів, які клієнти мали на руках.
Дізнавшись про цю історію, автор вирішив особисто звернутися до банку з проханням оформити пластикову картку. У відповідь співробітник банку також пояснив, що для того, щоб це зробити, необхідно відкрити депозитний рахунок.
Після нетривалої суперечки щодо абсурдності подібних вимог співробітник банку майже благав відкрити депозитний рахунок та покласти на нього хоча б 10 грн. І тільки після погроз звернутися зі скаргою до головного офісу він погодився оформити зарплатну картку на звичайних умовах.
Робітники банку застосовують такі хитрощі з однієї простої причини. У банку існує система преміальних, яка нараховується залежно від кількості залучених працівником клієнтів. Тому дії персоналу можна пояснити бажанням отримати премію.
Не дивно, що доля дніпропетровського банку на ринку все ж поступово зменшується. Стратегія залучення клієнта будь-якою ціною разом з некомпетентним персоналом не призводить до позитивних наслідків. Водночас, на ринку пластикових карток ПриватБанк ще довго буде залишатися одноосібним лідером. Станом на 1 червня в обігу банку знаходиться вже майже 16 млн. карток, а наприклад, у найближчого конкурента, банку "Надра" - всього 7 млн.
Довідка ЕП:
ПриватБанк уже багато років залишається лідером серед банківських установ України. Після купівлі міжнародними фінансовими холдингами великих пакетів акцій найближчих конкурентів цієї фінустанови експерти невтомно прогнозують послаблення її позицій. Але протягом останнього року цього не відбулося.
На 1 квітня чисті активи Приватбанку становили 60 667,1 млн. гривень, кредитний портфель - 51 355,4 млн. гривень, власний капітал - 7 258,6 млн. гривень.
Акціонерами ЗАТ "Приватбанк" є Геннадій Боголюбов й Ігор Коломойський, які володіють напряму по 45,79% акцій.
наприклад, коли
bohart 1 день 22 години 49 хв 30 сек ago
наприклад, коли студенти отримують в Приватбанку карточку для нарахування стипендії, всім відразу в комплекті в одному конверті видається дві, одна для вище сказаного, інша - "кредитка універсальна" з лімітом у 300 грн (через місяць користування цей ліміт падає до 100). Скажіть будь-ласка кому сто грн у наш час допоможуть? що за них купиш? хіба що дня три мона пожрать купити? звісно, ніхто цими кредитками не користується і вони валяються поки термін їх дії не пройде. Таких прикладів багато, тому з тих 16 млн карток Приватбанка аби половиною користувались...
Найбільша перевага ПриватБанку над іншим це звісно система Приват24.
А на рахунок обслуговування клієнтів в ПриватБанку (зокрема в системі Приват24) - це не обслуговування, а знущання!!!
Буквально два тижні назад я не зміг зайти в свій аккаунт, подзвонив на гарячу лінію, одна дівчина взагалі не знала шо говорить, інша сказала шо в їхньому саппорті немає відповідних прав, зверніться в чат-онлайн (хто не знає це така "суперпупер система" саппорта в приватбанку), там мене разів пятнадцять переадресовували з одного диспетчера на іншого, а потім сказали шо мій аккаунт заблокували оскільки хтось невірно надцять раз вказав пароль до мого логіна (логін - номер мобільного)!! я в шоці, впринципі я знаю номера мобільних всіх моїх знайомих, мо їм так же замутить? %)
так ось сказали шоб я реєструвався знову, а мої рахунки підтянуть до мого нового аккаунта, що я впринципі і зробив, а ось депозит ше досі не можу вернути(((
зі. завершую бити по клавіатурі, а то мене ща на філософію припре))
мені колись
oba 1 день 1 година 39 хв 12 сек ago
мені колись допомогу на дитину (славнозвісні 8,5 тисячі) Приват щомісяця скидав із запізненням у 20 днів. Засікаю в собезі і зразу рулю на Відродження 1. Там всі падають на мороз, довго шукають, переадресовують... з таким попадають і пенсіонери, що мають рахунок у цьому банку...
Додати відгук